مـَـحیـا

اللَّهُمَّ اجْعَلْ مَحْیَایَ مَحْیَا مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَمَاتِی مَمَاتَ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ

مـَـحیـا

اللَّهُمَّ اجْعَلْ مَحْیَایَ مَحْیَا مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَمَاتِی مَمَاتَ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ

سلام به شما !

سعی من این هست که توی این وبلاگ از عکس ها و نوشته های خودم استفاده کنم
(در حد امکان)

پیشنهاد ها و انتقاداتتون رو شنوا هستم

التماس دعا :)

به جوانان اروپا و آمریکای شمالی 4

يكشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۳۳ ب.ظ

اسلام را از طریق منابع اصیل و مآخذ دست اوّل آن بشناسید. 
با اسلام از طریق قرآن و زندگی پیامبر بزرگ آن صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌و‌سلّم
آشنا شوید. من در اینجا مایلم بپرسم آیا تاکنون خود مستقیماً

به قرآن مسلمانان مراجعه کرده‌اید؟
۱۳۹۳/۱۱/۰۱
.

:To the Youth in Europe and North America
Receive knowledge of Islam from its primary and original sources.
Gain information about Islam through the Qur’an
and the life of its great Prophet.
I would like to ask you whether you have
directly read the Qur’an of the Muslims.
21/01/2015

.

.

سایز اصلی پوستر

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۵
لیلا قاضی

نظرات  (۱)

سلام
احسنت پوستر خوبیه
پوستر شما در وبلاگ http://letterforu.blog.com بازنشر شد.

پاسخ:
سلام
چه عالی
باعث خوشحالیه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی