مـَـحیـا

اللَّهُمَّ اجْعَلْ مَحْیَایَ مَحْیَا مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَمَاتِی مَمَاتَ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ

مـَـحیـا

اللَّهُمَّ اجْعَلْ مَحْیَایَ مَحْیَا مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَمَاتِی مَمَاتَ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ

سلام به شما !

سعی من این هست که توی این وبلاگ از عکس ها و نوشته های خودم استفاده کنم
(در حد امکان)

پیشنهاد ها و انتقاداتتون رو شنوا هستم

التماس دعا :)

این روزهای غزه

يكشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۱۵ ق.ظ

او که نسل کشی میکند،

نخوانده است تاریخ پـیامبرش را
که چه کـرد با قاتلِ هم نسلانش

" به اذن خدا "

" فَإِنّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ "

-------------
ایـن روزهــای غــزه

نظرات  (۱۰)

" فَإِنّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ "
اللهم عجل لولیک الفرج...
من زیاد به وبلاگتون سر میزنم مطالبتون جالبه
پاسخ:
شما لطف دارید
خوشحالمون میکنید
خدایا جز ظهور حضرت راهی دیگر نمانده....

اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج

این بقیة الله؟........

لینک میشوید ان شاالله

سلام به منم سر بزنین 
پاسخ:
فکر میکنم آدرستون رو اشتباه وارد کردید
من که نمیتونم وبلاگتون رو باز کنم
سلام

 این مطلب به نام شما در پست *برگزیده ای برای غزه* منتشر شد....

http://zareh.blog.ir/post/522

یا علی

پاسخ:
سلام 
چه عالی
للهم عجل لولیک الفرج ...
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج ...
:(
سلام
 تبریک به خاطر پیروزی مقاومت غزه....
پاسخ:
سلام

منم به شما تبریک میگم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی