مـَـحیـا

اللَّهُمَّ اجْعَلْ مَحْیَایَ مَحْیَا مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَمَاتِی مَمَاتَ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ

مـَـحیـا

اللَّهُمَّ اجْعَلْ مَحْیَایَ مَحْیَا مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَمَاتِی مَمَاتَ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ

سلام به شما !

سعی من این هست که توی این وبلاگ از عکس ها و نوشته های خودم استفاده کنم
(در حد امکان)

پیشنهاد ها و انتقاداتتون رو شنوا هستم

التماس دعا :)

زی طلبگی در بیانات امام خمینی (ره) | ب

جمعه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۴۶ ب.ظ

سلام به همه همراهان خوبم

موضوع عکسهایی که آپلود میکنم زی طلبگی در بیانات امام خمینی هستش

که به سه بخش زی عملی، زی علمی و زی اجتماعی تقسیم میشه

طبق وعده قبلی امروز میریم سراغ زی علمی.

امیدوارم این تصاویر برای حوزه های علمیه مفید باشه لبخند

زی طلبگی در بیانات امام خمینی (ره)

الف) زی علمی

سایز اصلی اینــجا

بقیه در دامه مطلب

سایز اصلی اینــجا

سایز اصلی اینــجا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۹
لیلا قاضی

نظرات  (۳)

سلام علیکـــم 
احسنت عالی بود 
پاسخ:
علیکم السلام
الهی شکر
۰۴ دی ۹۵ ، ۱۴:۳۳ فاطمه سادات
سلام خواهر جونم، من الان وبلاگتو دیدم، بینظیره، ادامه بده سادات جونم، الهی که موفق و موید باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی