مـَـحیـا

اللَّهُمَّ اجْعَلْ مَحْیَایَ مَحْیَا مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَمَاتِی مَمَاتَ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ

مـَـحیـا

اللَّهُمَّ اجْعَلْ مَحْیَایَ مَحْیَا مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَمَاتِی مَمَاتَ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ

سلام به شما !

سعی من این هست که توی این وبلاگ از عکس ها و نوشته های خودم استفاده کنم
(در حد امکان)

پیشنهاد ها و انتقاداتتون رو شنوا هستم

التماس دعا :)

زی طلبگی در بیانات امام خمینی (ره) | الف

چهارشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۵۶ ق.ظ

سلام به همه همراهان خوبم

عکسهایی که آپلود میکنم از بیانات امام خمینی هستش

که به سه بخش زی عملی، زی علمی و زی اجتماعی تقسیم میشه

امروز فقط زی عملی رو بارگزاری میکنم و ان شاالله بقیه رو وعده میدم برای روزهای آینده.

امیدوارم این تصاویر برای حوزه های علمیه مفید باشه لبخند

زی طلبگی در بیانات امام خمینی (ره)

الف) زی عملی

1

سایز اصلی اینـــجا

بقیه در ادامه مطلب لبخند

سایز اصلی اینـــجا 

سایز اصلی اینــــجا

سایز اصلی اینــجا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۰
لیلا قاضی

نظرات  (۱)

سلام

بسیار عالی بود

سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی