مـَـحیـا

اللَّهُمَّ اجْعَلْ مَحْیَایَ مَحْیَا مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَمَاتِی مَمَاتَ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ

مـَـحیـا

اللَّهُمَّ اجْعَلْ مَحْیَایَ مَحْیَا مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَمَاتِی مَمَاتَ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ

سلام به شما !

سعی من این هست که توی این وبلاگ از عکس ها و نوشته های خودم استفاده کنم
(در حد امکان)

پیشنهاد ها و انتقاداتتون رو شنوا هستم

التماس دعا :)

الجار ثم الدار

چهارشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۲۰ ق.ظ

خواسته هایی دارم 

می خـواهم چیـزهـایی را 

که تنهـا تو می تـوانی به مـن بدهی خـدایا

مینشینم که دعـا کنم 

"خـودم" را

"مـن" را

زبـانم به دعـا باز نمی شود امـا . . .

"مـادر"

توی گـوشم زمزمه می کند

الجـار ثـم الـدار

سـرم را از شـرم پـایین می اندازم

چـه کـار من شبیهِ مـادر است؟

پـ . نـ :

الدار ثم الجـار (اول همسایه سپس خـانه) جواب حضرت فاطمه سلام الله علیهـا 

به امـام حسن علیه السلام بودزمانی که سوال کـردند چـرا همـه را دعـا کـردید 

بـه جـز خودِ مـا . . .

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۵
لیلا قاضی

نظرات  (۳)

۲۶ تیر ۹۳ ، ۱۷:۴۵ مبارز مجازی
سلام. طاعات و عباداتون قبول باشه انشالله.
الحق که حرف زیباییه...دیشب هم دیگرانی به یادم اومدن که به گردنمون حقی دارن و چیزی بهمون یاددادن و الان دستشون از این دنیا کوتاهه...و براشون دعا کردم...
اگر تمایل داشته باشید خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم، هم اینجا، و هم وبلاگم در بلاگفا:
mobarez-88.blogfa.com

موفق باشید
یاعلی(ع)
پاسخ:
سلام 
با افتخار لینک شدید :)
۲۶ تیر ۹۳ ، ۱۸:۱۸ فرزند خاک
سلام...
مادر...مادر...مادر...مادر...جانم به فدایت مادر جان
الجار ثم الدار
دعا کن 
دعا رواست
بانو نجات مردم بحرین با شماست....البته نجات مردم همه دنیا....
التماس دعا 
یاعلی مددی
پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتون
التماس دعا
یا حق
سلام بزرگوار , طاعات و عبادات شما قبول حق انشالله .
از طریق فیس با وبلاگ ارزشی شما اشنا شدم .
بسیار عالی و امیدوارم موفق و پایدار باشید بانو .


یاحق
پاسخ:
سلام
خیلی لطف کردید 
ان شاالله بازم شاهد حضورتون باشم :)

التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی