مـَـحیـا

اللَّهُمَّ اجْعَلْ مَحْیَایَ مَحْیَا مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَمَاتِی مَمَاتَ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ

مـَـحیـا

اللَّهُمَّ اجْعَلْ مَحْیَایَ مَحْیَا مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَمَاتِی مَمَاتَ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ

سلام به شما !

سعی من این هست که توی این وبلاگ از عکس ها و نوشته های خودم استفاده کنم
(در حد امکان)

پیشنهاد ها و انتقاداتتون رو شنوا هستم

التماس دعا :)

نهی از منکر

پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۳، ۰۲:۲۰ ب.ظ

امام خامنه ای حفظه الله:

 امر به معروف و نهی از منکر یک واجب است که رودربایستی و خجالت برنمی‏دارد.

بزرگترین حربه در مقابل گناهکار، گفتن و تکرار کردن است.

اینکه یک نفر بگوید اما ده نفر ساکت بنشینند و تماشا کنند، نمی‏شود.

اگر یکی دچار ضعف نفس بشود، یکی خجالت بکشد و یکی بترسد،

اینکه نهی از منکر نخواهد شد.

1371/07/29

اندازه اصلی پوستر: اینجا

نظرات  (۶)

مطلب خوب و مفیدی بود لطفا به وبلاگ اپل ایرانی هم سر بزنید
سلام
مطالب خوبی گذاشتی ولی تعجب میکنم چرا اینقدر بازدیدت کمه
می خوام یه روش خوب بهت معرفی کنم واسه بالا بردن بازدیدکنندگان وبلاگت
برو تو سایت 24 آی پی عضو شو بعد رو گزینه کسب امتیاز کلیک کن بعد امتیازات رو به وبلاگ خودت اختصاص بده بعد می بینی که چجوری بازدید وبلاگت بالا میره حتما امتحان کن
اینم آدرسش
www.24ip.ir
سلام مهربونم
وب جالبی داری
خوشحال میشم باهات بیشتر آشنا بشم و پستاتو با دوستام لایک کنم.....جامعه مجازی فیس کمپ یه محیط دوستانه با مجوز از ارشاد:
http://facecamp.ir
اینم چت روم مون:
http://campchat.ir/
خیلی راخت میتونی همون جا عکساتم اپلود کنی
campup.ir
اینم لینک شخصی من..خوشحال میشم دعوتمو قبول کنی:
http://facecamp.ir/signup/invited:cecca6029a01c83a75ead54899a535d7
#فدامدا
سلام امیر خوبی چه خبر از داداشت یه کد دارم که اگه تو قالب سایت یا وبلاگ بزاری باعث محبوبیت سایتت تو موتور های جستجو مثل گوگل و یاهو میشه و بازدیدت در مدت کوتاهی چندین برابر میشه - تو هم حتما امتحانش کن ، راستی ترم آخرت چی شد پاس کردی ؟

پاسخ:
چی؟؟؟ :0
۰۶ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۱۶ سراجا منیرا
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم
۰۶ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۵۹ نماینده رسمی الکسا در ایران
www.iAlexa.ir
یک تیر و 2 نشان !!!

لذت یک درآمد شیرین اینترنتی !!!

هم کسب درآمد و هم افزایش بازدید

کسب درآمد تا 1 میلیون تومان درماه
پرداخت منظم و تضمین شده

افزایش بازدید وبلاگ شما
افزایش رنک الکسا وبلاگ شما
افزایش رنک گوگل وبلاگ شما
قانونی شرعی حلال
مورد تایید الکسا
مورد تایید گوگل وبمستر

عضویت 100% رایگان و آسان سریع در 5 ثانیه !

هدیه ویژه : 40000 هزار بازدید واقعی با آی پی های مختلف از سایت و یا وبلاگ شما فقط 10 هزار تومان به همراه خرید آنلاین !!

1000 برابر ارزانتر و بهتر از پاپ آپ !!

بازدید وبلاگ خود را 99 برابر کنید

بازدید بیشتر = اعتبار بیشتر = موفقیت بیشتر شما
www.iAlexa.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی