مـَـحیـا

اللَّهُمَّ اجْعَلْ مَحْیَایَ مَحْیَا مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَمَاتِی مَمَاتَ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ

مـَـحیـا

اللَّهُمَّ اجْعَلْ مَحْیَایَ مَحْیَا مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَمَاتِی مَمَاتَ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ

سلام به شما !

سعی من این هست که توی این وبلاگ از عکس ها و نوشته های خودم استفاده کنم
(در حد امکان)

پیشنهاد ها و انتقاداتتون رو شنوا هستم

التماس دعا :)

کریم آل طه

شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۳۹ ب.ظ

آقا جان . . .

بدنت را تیرباران کردند

اما خوب شد لااقل

تابوت بین بدن و تیرها

فاصله انداخت.

بمیرم . . .

بمیرم برای بانویی که

بین در و دیوار

میخ بدن نحیفش را

بدون واسطه

لمس کرد . . .

+

الا لعنت الله علی القوم الظالمین

.

.

نوحه نوشت:

ای غروب بی سپیده، غمامونم رو بریده

حسنت به من نمیگه که تو کوچه ها چه دیده

.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۹
لیلا قاضی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی