مـَـحیـا

اللَّهُمَّ اجْعَلْ مَحْیَایَ مَحْیَا مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَمَاتِی مَمَاتَ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ

مـَـحیـا

اللَّهُمَّ اجْعَلْ مَحْیَایَ مَحْیَا مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَمَاتِی مَمَاتَ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ

سلام به شما !

سعی من این هست که توی این وبلاگ از عکس ها و نوشته های خودم استفاده کنم
(در حد امکان)

پیشنهاد ها و انتقاداتتون رو شنوا هستم

التماس دعا :)

نور . . .

يكشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۳، ۰۵:۱۰ ب.ظ

تا حالا به سوره نور دقت کردید؟
خداوند توی آیه اول به معرفی سوره پرداخته و میفرماید:

(این) سوره ای است که ما آن را فرو فرستادیم 
و (عمل به محتــوای) آن را واجــب کـــردیم 
و در آن آیات و دلایل روشنی (بر توحید و معارف دینی) نازل کردیم ، 
باشد که متذکر شوید. 
• سوره نور آیه 1 •

و بعد در آیه 30 همین سوره مردان رو به حفظ نگاه 
و در آیه 31 زنها رو به حفظ حجاب سفارش میکنه.

یعنی دیگه حجت تمام./

عکس: نمـاز عید فطر/ میدان امام اصفهان.

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۰۶
لیلا قاضی

حجاب

حیا

سوره نور

نظرات  (۷)

۰۶ مهر ۹۳ ، ۱۷:۳۲ سراجا منیرا
سلام
عالی . . .
و در آیه ی دیگر فرموده: شما اول ازدواج بکن بعد" من از فضل خودم شما رو غنی می کنم  . . . !
پاسخ:
سلام

جالبه توی سوره ای که اولش این طور شروع میشه این مسائل بیان میشه
که از دید خیلی ها پیش پا افتاده و غیر مهم هست !
از وبلاگتان دیدن کردم
عالیه خدا قوت
یا زهرا س
پاسخ:
سلام
ممنون نظر لطف شماست :)
سلام
آفرین
خداقوت... ;)
پاسخ:
سلام
فدای شوما
۰۹ مهر ۹۳ ، ۲۲:۲۰ امیررضا توسلی
خیلی جالب بود
پاسخ:
نظر لطفتونه :)
۱۰ مهر ۹۳ ، ۲۰:۴۰ امیررضا توسلی
سلام به کامنتتون جواب دادم
پاسخ:
سلام

۱۲ مهر ۹۳ ، ۱۷:۵۲ صبا | تبادل لینک best
با ثبت لینک خود در دایرکتوری قدرتمند و رنک بالا best-links.ir بازید شما به طور متوالی افزایش پیدا خواهد کرد و لذت وب نویسی با بازدید بالا را تجربه خواهید کرد برای ثبت لینک خود همین الان کلیک کنید : www.best-links.ir
عید قربان، عید عبادت و بندگی و اطاعت شایسته از پروردگار تواناست
  عیدتان مبارک
پاسخ:
سلام
عید بر شما مبارک
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی