مـَـحیـا

اللَّهُمَّ اجْعَلْ مَحْیَایَ مَحْیَا مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَمَاتِی مَمَاتَ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ

مـَـحیـا

اللَّهُمَّ اجْعَلْ مَحْیَایَ مَحْیَا مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَمَاتِی مَمَاتَ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ

سلام به شما !

سعی من این هست که توی این وبلاگ از عکس ها و نوشته های خودم استفاده کنم
(در حد امکان)

پیشنهاد ها و انتقاداتتون رو شنوا هستم

التماس دعا :)

امام حسن علیه السلام

يكشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۵۸ ق.ظ

امـام خامنــه ای حفظه الله :
امام حسن اگر صلح نمى‌کرد یقینا اسلام ضربه مى‌دید؛

براى خاطر این‌که آن چهره افشا نشده بود، مردم هنوز حقایق را نمى‌دانستند،

آنقدر نمى‌دانستند که هزاران نفر یا صدها هزار نفر از سربازان امام حسن حاضر شدند

با آن طرفى که با امیرالمؤمنین جنگیده بود دیگر نجنگند.


۱۳۶۴/۰۳/۱۷

... و من به شما بگویم برادران و خواهران من،

امام حسن یکى از شجاعانه‌ترین اقدامها را براى انجام این تکلیف انجام داد، چرا؟

براى خاطر این‌که به دیگران، به پیغمبران، به پیغمبر اسلام، به امیرالمؤمنین،

به همه‌ى ائمه فقط دشمنان بودند که طعن مى‌زدند، اما پیچیدگى کار امام حسن

و ظرافت آن موضع آنچنان بود که حتى دوستان او هم به او طعن مى‌زدند.

حجربن‌عدی ها هم نمى‌دانستند و به او «یا مضل المؤمنین» مى‌گفتند اما صبر کرد.

+

+

غم نوشت: مقایسه کنیم با زمان حال . . .

مردم ما حقایق رو میدونند؟

چهره دشمن برای همه شناخته شده؟ 

سعی کنیم حتی شده یک نفر رو آگاه کنیم . . .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۳۰
لیلا قاضی

نظرات  (۱)

۳۰ آذر ۹۳ ، ۱۱:۱۸ مجاهدین اسلام
قابل مقایسه نیست ب نظرم.
بعید میدونم شرایط دوران امام حسن قابل تکرار باشه
درسته خیلی ها دشمن رو نمیشناسند و خیلی از خودی ها کاهلی می کنند اما جبهه حق و باطل پیداست و یاران امام حاضر، مشخص و قابل توجه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی