مـَـحیـا

اللَّهُمَّ اجْعَلْ مَحْیَایَ مَحْیَا مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَمَاتِی مَمَاتَ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ

مـَـحیـا

اللَّهُمَّ اجْعَلْ مَحْیَایَ مَحْیَا مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَمَاتِی مَمَاتَ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ

سلام به شما !

سعی من این هست که توی این وبلاگ از عکس ها و نوشته های خودم استفاده کنم
(در حد امکان)

پیشنهاد ها و انتقاداتتون رو شنوا هستم

التماس دعا :)

مستشهدین بین یدیه . . .

چهارشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۷ ب.ظ

خدایا!
نخواه برای بنده ات
که جان ناقابلش ناگهان
در بی خبری غفلت
از اسارت تن رها شود؛
بگذار روی من سفید باشد
زمان دیدار با مادرم
بگذار!
فداییِ مهدیِ فاطمه (سلام الله علیها) شوم. . .
.
.
.
والمُستَشهدینَ بینَ یَدَیه. . .

عکس: اصفهان / قبرستان تخت فولاد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۶
لیلا قاضی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی