مـَـحیـا

اللَّهُمَّ اجْعَلْ مَحْیَایَ مَحْیَا مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَمَاتِی مَمَاتَ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ

مـَـحیـا

اللَّهُمَّ اجْعَلْ مَحْیَایَ مَحْیَا مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَمَاتِی مَمَاتَ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ

سلام به شما !

سعی من این هست که توی این وبلاگ از عکس ها و نوشته های خودم استفاده کنم
(در حد امکان)

پیشنهاد ها و انتقاداتتون رو شنوا هستم

التماس دعا :)

علیه السلام

چهارشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۷ ق.ظ

استاد تاریخمون میگه توی امتحان اگه کسی به جای علیه السلام، 
بنویسه (ع) ازش نمره کم میکنم!

وقتی دلیلش رو پرسیدم، گفت:این همه مینویسید، یا تایپ میکنید
زمان سلام دادن به امام معصوم، که این همه برکت و نور معنوی داره
و حتما جواب دریافت میکنید، به خلاصه نویسی رو میارید؟

میگه این ادبه، ادب حر نجاتش داد،شما هم ادب کنید، به امید نجات.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی