مـَـحیـا

اللَّهُمَّ اجْعَلْ مَحْیَایَ مَحْیَا مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَمَاتِی مَمَاتَ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ

مـَـحیـا

اللَّهُمَّ اجْعَلْ مَحْیَایَ مَحْیَا مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَمَاتِی مَمَاتَ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ

سلام به شما !

سعی من این هست که توی این وبلاگ از عکس ها و نوشته های خودم استفاده کنم
(در حد امکان)

پیشنهاد ها و انتقاداتتون رو شنوا هستم

التماس دعا :)

نهی از منکر2

يكشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۳، ۰۴:۱۳ ب.ظ

امـام خـامنه ای حفظه الله:

نهی از منکر کردن، مثل این است که بگویید آقا چرا این کار را می‌کنی؟

این چه حرکت بدی است که انجام می‌دهی؟

یک نفر بگوید،دو نفر بگویند،ده نفر بگویند؛

بالاخره طرف مجبور می‌شود ترک کند؛

یعنی اگر بارها گفته شد، روحاً مغلوب می‌گردد.

من همین امر به معروف و نهی از منکر زبانی را

ولو به شکل خیلی راحت و آرام و بدون هیچ خشونت و دعوایی

واقعاً یکی از معجزات اسلام می‌دانم.

1377/12/04

اندازه اصلی پوستر اینجا

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۳۰
لیلا قاضی

نظرات  (۴)

                                     :(Imam javad(PBUM

...........
http://zareh.blog.ir/post/130
سلام مهربونم
سپیدارم
مطالبت عالیه,دوست دارم ک اونا رو دوستامم بخونن و لایک و نشرش کنند...خوشحال میشم بیایی جامعه مجازی فیس کمپ (دارای مجوز از وزارت ارشاد)
*راستی,میتونی با یه تنظیم ساده ,تبلیغ وبلاگتم بجای حق امضات بزاری...
Facecamp.ir
و یا campchat.ir

اینم لینک شخصیمه(خوشحال میشم از این طریق عضو بشی):
http://facecamp.ir/signup/invited:cecca6029a01c83a75ead54899a535d7

فدامدات
۰۶ مهر ۹۳ ، ۰۹:۱۹ مهدی عطائی
http://m4hdi.blog.ir/post/3
۰۶ مهر ۹۳ ، ۰۹:۲۰ مهدی عطائی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی