مـَـحیـا

اللَّهُمَّ اجْعَلْ مَحْیَایَ مَحْیَا مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَمَاتِی مَمَاتَ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ

مـَـحیـا

اللَّهُمَّ اجْعَلْ مَحْیَایَ مَحْیَا مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَمَاتِی مَمَاتَ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ

سلام به شما !

سعی من این هست که توی این وبلاگ از عکس ها و نوشته های خودم استفاده کنم
(در حد امکان)

پیشنهاد ها و انتقاداتتون رو شنوا هستم

التماس دعا :)

تنهایی . . .

پنجشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۴۲ ب.ظ

استـاد علیرضا پناهیان :

انسـان موجـود تنهایی ست.

کسی نمی تواند از تنهـایی و غـربت ذاتی ش رهـایی پیـدا کند.

خـانواده و رفقا تا حدی می توانند این تنهایی و غربت را برطرف کنند،

ولی غربت انسان هیچ گاه به طور کامل زائل نمی شود.

خدا انسان را طوری آفریده که تنهایی ش فقط با خدا برطرف می شود.

از غربت و تنهایی گله نکنیم و آن را تقصیر این و آن نیندازیم.

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۳
لیلا قاضی

نظرات  (۵)

در قنوتم ز خدا عقل طلب می کردم

عشق اما خبر از گوشه محراب گرفت.....

فقط با خدا برطرف می شود. . .
پاسخ:
فقط  . . .
۲۴ مرداد ۹۳ ، ۰۸:۱۵ امیررضا توسلی
سلام
من قبول ندارم این حرفو

عکس خیلی زیباست فقط یکم کراپ می خواد
پاسخ:
سلام 
من که قبول دارم 

ممنون :)
۲۶ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۱۰ مردی بنام شقایق ...
سلام

از قدیم گفتن

درک تنهایی
نعمتیه که خدا فقط به بعضیا میده

ب نظرم یکی از بهترین نعمتهاست...
که فقط هم با خدا پر میشه...

+
خیلی موافقم با حرفشون
خدا خیرشون بده

یاعلی
فوق العاده زیبا بود ...
از غربت و تنهایی گله نکنیم و آن را تقصیر این و آن نیندازیم.
+++

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی