مـَـحیـا

اللَّهُمَّ اجْعَلْ مَحْیَایَ مَحْیَا مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَمَاتِی مَمَاتَ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ

مـَـحیـا

اللَّهُمَّ اجْعَلْ مَحْیَایَ مَحْیَا مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَمَاتِی مَمَاتَ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ

سلام به شما !

سعی من این هست که توی این وبلاگ از عکس ها و نوشته های خودم استفاده کنم
(در حد امکان)

پیشنهاد ها و انتقاداتتون رو شنوا هستم

التماس دعا :)

تجمع جنبش دانشجویی حمایت از مردم مظلوم غزه در اصفهان

امـروز نمـازهای مردم غــره شش گانه است
صبـح
ظهـر و عصـر
مغـرب و عشا
میــت

بقیه عکسها در ادامه مطلب

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۵
لیلا قاضی

نظرات  (۵)

۱۵ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۳۷ سراجا منیرا
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم
پاسخ:
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم
۱۵ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۵۴ امیررضا توسلی
گزارش جالبی بود
آفریـــــن
پاسخ:
ممنون
۱۷ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۳۸ مردی بنام شقایق ...
سلام

عه
اینجا که اصفهانه که!

مام اومدیم اینجا

وسطای سخنرانی رفتیم چون شبش مهمون داشتیم

فقط اومدیم که شلوغ باشه

رفقای قدیمی مبارز رو هم دیدیم خداروشکر...

عکسارو خودتون گرفتین؟!
پاسخ:
سلام

قبول باشه

بله خودم گرفتم
۱۷ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۴۶ مردی بنام شقایق ...
هه

رفتم عکسارو سرچ کردم

دیدم منم شدم آقای دوربینی!

عکسم هس
http://www.rasanews.ir/Images/News/Larg_Pic/14-5-1393/IMAGE635429246728307912.jpg

تف به ریا!

گاهی دو صد گفته و نوشته کار کرد یک رویداد واقعی را برای عبرت آموزی ندارد. ماجرا از این قرار است:

میهمانی بر خانه درویشی وارد شد. درویش در خانه نبود و زن درویش از میهمان پذیرایی کرد. شب شد و به انتها هم رسید اما هنوز درویش نیامد. زن درویش برای میهمان جای خواب در اتاق دیگری مهیا ساخت که در آن اتاق طفل درویش هم خوابیده بود.

چون درویش نبود؛ زن درویش از ترس یا حیا اتاق میهمان را قفل کرد!

.

.

.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی