مـَـحیـا

اللَّهُمَّ اجْعَلْ مَحْیَایَ مَحْیَا مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَمَاتِی مَمَاتَ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ

مـَـحیـا

اللَّهُمَّ اجْعَلْ مَحْیَایَ مَحْیَا مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَمَاتِی مَمَاتَ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ

سلام به شما !

سعی من این هست که توی این وبلاگ از عکس ها و نوشته های خودم استفاده کنم
(در حد امکان)

پیشنهاد ها و انتقاداتتون رو شنوا هستم

التماس دعا :)

به اسم آزادی . . .

شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۲۱ ب.ظ


خداوندم!
هرچقـدر هم که دشمـن تلاش کند برای اشتباه نشان دادن حجاب

آخـر با چـه منطقی بپذیرم که بشـر
همان که تو آفریدی و خود میمیرانی، 
از تو بیشتر بداند . . .
و از تو نگران تر باشد برای بنده تو؟


من منطق تو را می پذیرم
به جای منطق آنهایی که به اسم آزادی 
زن را وسیله فروش کالاهای بی ارزش خود کرده اند


و نگاه تو را خریدارم
به جـای نگاههای تحقیر آمیزی
که عریانم میخواهند برای نوازش چشمان مـردان شهوت ران

خداوندم!
من بنده تو هستم
و چـون تو می خواهی

من حجاب را دوست دارم

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۴
لیلا قاضی

نظرات  (۵)

۰۴ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۲۵ علی عباس نژاد
آزادی غربی = اسارت زن
به ما هم سری بزنید.
پاسخ:
دقیقا
حتما سر میزنم
۰۵ مرداد ۹۳ ، ۰۲:۵۹ امیررضا توسلی
بسیار زیبا بود
آفریــــن
پاسخ:
ممنون :)
۰۵ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۵۱ سراجا منیرا
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم
پاسخ:
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم

با سلام خدمت شما ...

حجاب یک زن عین آزادی اونه ...

حجاب یه زن نشون دهنده تکامل فکری یه زنه

حجاب یه زن نشون دهنده قدرت تصمیم گیری یه زنه

من خودم به عنوان برادر کسی که خواهرش حجاب رو با کمال میل و رغبت هدیه گرفته از خداوند به خودم میبالم مخصوصا وقتی میبینم تو یه شهر بی درو پیکری مثل شیراز شهر هزار قوم با این گرما با زبان روزه زیر این آفتاب سوزان با حجاب کامل به مشغله خودش دست و پنجه نرم میکنه ... افتخار کن بانوی ایرانی به حجابت ... افتخار کن چون هر کسی قابل این نیست که از اون بالایی شخصا هدیه ای بگیره ....

به امید ظهور

ماهان .مهدی ...

یا علی 

پاسخ:
سلام

خدا حفظ کنه خواهر شما و همه خانمهای محجبه رو

التماس دعا
بدرود ای بزرگترین ماه خداوند و ای عید اولیای خدا
بدرود ای ماه دست یافتن به آرزوها
بدرود ای یاریگر ما که در برابر شیطان یاریمان دادی
بدرود ای که هنوز فرا نرسیده از آمدنت شادمان بودیم
و هنوز رخت برنبسته از رفتنت اندوهناک.
التماس دعا
پاسخ:
عید بر شما مبارک

التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی