مـَـحیـا

اللَّهُمَّ اجْعَلْ مَحْیَایَ مَحْیَا مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَمَاتِی مَمَاتَ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ

مـَـحیـا

اللَّهُمَّ اجْعَلْ مَحْیَایَ مَحْیَا مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَمَاتِی مَمَاتَ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ

سلام به شما !

سعی من این هست که توی این وبلاگ از عکس ها و نوشته های خودم استفاده کنم
(در حد امکان)

پیشنهاد ها و انتقاداتتون رو شنوا هستم

التماس دعا :)

زنده شدنی از نو

جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۲۱ ب.ظ

خـدایا !

از تو می خـواهـم شب قـدر
کمـی بیـدار شوم از این خـوابِ غفلتِ چند سـاله
ای کـاش بیداری م تنهـا بیداری جسـم نباشـد
کـه روح من محتاج تـر است به زنده شـدنی از نو  

کمـک کن مـرا معبودم!
کمـک می خـواهم تا در این شبِ قـدر
قـدر بدانم جـایگاهی که نصیبم کردی را 

جـایگاه بندگی  

منتی که گذاشتی و اشـرف مخلوقاتم خـواندی 
بیـا و به رسـم خداوندی
بپوشـان لباس توبه و بندگی را به این
بنده سـرا پا تقصیرِ آلوده ی شرمسـار!

پـ . نـ :

التمـاس دعـا از همگی لبخند

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۷
لیلا قاضی

نظرات  (۲)

الهی بِعلیٍّ. . .
امشب بیشتر از همیشه دعام کن :)



پاسخ:
محتاجِ دعاییم
۲۷ تیر ۹۳ ، ۲۲:۴۸ امیررضا توسلی
مطلب زیبایی بود
آفریــن
عکس هم بسیار زیباست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی