مـَـحیـا

اللَّهُمَّ اجْعَلْ مَحْیَایَ مَحْیَا مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَمَاتِی مَمَاتَ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ

مـَـحیـا

اللَّهُمَّ اجْعَلْ مَحْیَایَ مَحْیَا مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَمَاتِی مَمَاتَ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ

سلام به شما !

سعی من این هست که توی این وبلاگ از عکس ها و نوشته های خودم استفاده کنم
(در حد امکان)

پیشنهاد ها و انتقاداتتون رو شنوا هستم

التماس دعا :)

مـادر مـا همیشه فـاطمـه (س) اسـت

دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۴۴ ب.ظ


وقتی دلم میگـیرد، تنهـا سجـاده توان آرام کـردنم را دارد
سجـاده! جـایی که با خـدا تنهـای تنهـایی 
تسبیـح را بـر می دارم و زمزمـه می کنم :

الله اکبـر ، الله اکـبر ، الله اکبـر

تا سبحـان الله آخـر حس می کنم مـادرم ، فاطـمه زهرا
دستـان مرا در دست گـرفته و اوست که دانه های تسبیـح 
را با دستان من جابجـا می کند . . . 

سـرم را پایین می اندازم و بی صـدا اشک می ریزم
خودش می داند چه میگذرد در دلِ این روزهای من

همیـن مـرا بس!
نگـاه مـادرم به غـم های عالـم می ارزد. 


نماز

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۳
لیلا قاضی

نظرات  (۴)

خودش می داند چه میگذرد در دلِ این روزهای من

همین مرا بـــس. . .

----

سلام

ان شاءالله دلت همیشه آروم باشه

التماس دعا :)

پاسخ:
ممنونم ^_^

ان شاالله آرامش مهمون همیشگی دلت باشه

محتاجِ دعاییم 
چقدر خوشبختند کسانیکه در این هیاهوی پرزرق و برق و البته توخالی دنیا، راه را گم نکردند و راهنما را رها نساختند. راه، همان راه فاطمه(س) است و راهنما خود فاطمه(س). جز این راهی نیست و همه‌ی راههای دیگر، مقصدی جز بیراهه و ضلالت ندارند ... یا حضرت مادر
پاسخ:
عالی بود 
سپاس
بسیار جالب آرزوی موفقیت دارم
پاسخ:
تشکر بانو :)
۲۸ تیر ۹۳ ، ۲۰:۳۲ خودکار قرمز
سلام جانم!
بلاگ تون خوش یمن و خوش مطلب ان شاء الله...
زیر سایه مادرمون ^_^

[من رو که می شناسی؟! :D]
پاسخ:

سلام عزیزم
بله می شِناسیم ^_^
خوش اومدین 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی